kharesh

...

kharesh

...

 

به چه جرمی محکومیم ؟ 

لطفا برام بگید ! تفهیم اتهام کنید تا زیر لب فحش نثارتون نکنم لااقل ! 

از وقتی به دنیا اومدم محکومم . کاش متهم بودم تا امیدی برای دفاع وجود داشت ! 

دیگه تفاوت محکوم و متهم رو نمیشه درک کرد ... 

حرکت باید کرد حتی توی زندونی که خودتو از اول تنها میدیدی ، در حالی که میدونی خیلی ها هستن دقیقا مثل خودت توی همین سلولها دارن می پوسن . 

نزدیکترین کسم به من میگه چرا اینقدر اسرار داری که بریم ؟ مگه همینجا چشه ؟ جوابش رو خودشم میدونه ولی طبق اپیدمی رایج مردم ایران ، همه از حقیقت فرار می کنن. 

  

 همیشه بخودم می گفتم سیاست کثیفه ! 

واردش نشو و از هیچ مساله سیاسی حرف نزن ! 

پدر و پدربزرگ و جدّت رو که یادت نرفته ، درس بگیر پسر... 

تف به سیّـاس و سیاست... 

 تف به مسجد و کلیسا... 

تف به شهرداری و فرمانداری... 

 

میخوام تو آب دهن خودم دست و پا بزنم ، ... لقّ همشون 

به دیگرون چه ؟ 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بنیامین یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 http://POSBASTAKI.BLOGSKY.COM

می خوای بری برو

حتی خیلیا و هم با خودت ببر

با شعر و همچنین با عکس به روزم :

www.avishanekoohi.blogsky.com

شاد باشی

بحلی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 http://www.tahrui.blogsky.com

سلام استاد با موضوع اداب همبستر ی در خدمت شما هستم منتظر حضور سبزتونم موافق پایدار باشی

بیتا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:55 http://art-bnd.blogfa.com

موفق باشید
به روزم.......

مرتضی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:57

کار دست خودت می دیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد